09.12.31 - Nyårsafton

Idag är det nyårsafton... Imorron är det ett nytt år.
Vilken KONSTIG känsla det är.
Imorgon kan man börja på ett nytt år utan att behöva komma ihåg allt det dåliga från förra året, och bara komma ihåg de braiga bitarna.
Och vad svårt det kommer bli att behöva lära sig att skriva 2010 istället för 2009.
Det är väl likadant som varje år.. men det känns lite större än förra nyårsafton. Som jag minns det^^
Dagen började av att jag vaknade HALV ÅTTA av att min polare Marco smsade mig... :@
Sen åt jag frukost, och spelade Gamecube med min lillebror.
Nu sitter jag här och tänker tillbaka på året 2009.
Jag minns nästan bara bra saker :)
T.ex. semester i en liten stuga vid ivösjön, En vecka hos min vän Gloria, Började åttan och fick mina första betyg - som jag blev väldigt nöjd över, Läger med dom BÄSTA, Jul med älskade familj och vänner
Ha en bra nyårsafton-dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0