Mitt underbara 2009!

Mitt 2009 har varit ett underbart år, men ändå ett jobbigt år!
Så här såg det ut:
JANUARI: Inget speciellt hände den månaden, jag ställde bara för höga krav på mig själv. Fast utseende mäsigt har jag nog inte förändrats speciellt mycket.

Medan min familj såg ut så här då!

Februari!

Jag lärde mig mycket denna månaden men det bästa var att jag fick en lilla syster!

24 Februari 2009 föddes lilla JULIA NICOLE

Mars!

Dagarna gick och min lilla syster låg fortfarande kvar på sjukhuset i köpenhamn, men den 1 Mars träffade jag Julia för första gången!

En lycklig familj!

Den 14 Mars var det Julias dop. Då min familj kom från Polen!

Stolta systrar!

April!

Mor-mor var här hemma hela April medan hon åkte till Polen i slutet på April!

Maj!
Julia fyllde 4 månader!


JUNI!
SOMMARLOV, MITT UNDERBARA SOMMARLOV!

Vädret var inte för speciellt. Men i slutet gav jag av mig till Alanaya- TURKIET!

JULI!
Kom hem från Alanya, då när jag kom hem hade Patrycja och Kamila kommit till Sverige. Träffade Anna för första gången på sommarlovet och Julia hade ju blivit kanska stor!

Minnen jag aldrig kommer glömma!


<3


MAMMA, Älskar diiig<3


Kusin, vitamin:)

Augusti!
Skolan började och ett halv år framför mig, då kommer jag få mina första betyg:)



September!
I september hände inget speciellt, men det var nog den bästa skol månaden;)

Oktober!
ANNA FYLLDE 14 ÅR!


November!

MIN OCH MAMMAS FÖDELSEDAG!


TACK ANNA, FÖR ATT DU ALLTID FINNS HOS MIG<3


EN LYCKLIG FAMILJ!

DECEMBER!

1 DAG KVAR TILL NYÅR OCH DECEMBER MÅNAD HAR NOG VARIT DEN BÄSTA, JULIA HAR TATT SINA FÖRSTA STEG OCH JESSICA HAR FÖRSTÅTT VAR HON EGENTLIGEN VILL!


GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer
Postat av: Anna

Va fint jessica!! men snälla byt ut bilden på mig från i somras.

2009-12-31 @ 14:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0