Underbara dag =D

Idag vaknade jag klockan tio av att farmor ringde och frågade om jag kunde två frågor i hennes schlager-kryss :S Jag kunde dom (såklart :P) men sen kunde jag inte somna om.....
Klockan två åkte jag och min syster in till stan. Ni vet redan vem jag träffade där XP
Vid fyra gick jag och syster till badhuset. Det va jätteskönt att simma, och när det kändes som att jag hade simmat tusen längder och gick upp ur vattnet kände jag mig mkt lättare =) efter längdsimmet så la jag mig i bubblepoolen, och om ni aldrig har känt hur det känns att bada bubblepool efter att ha simmat en del, så MÅSTE ni testa det!! Sååååå sköööönt!!
Sen kollade jag och syster på New moon... den va bra och så, men inte lika bra som boken^^
Nu är det nog snart läggedags för mig, men först ska jag nog ligga lite i sängen och mysa och kolla på ett lr två avsnitt av Scrubs... För er som inte känner mig, så är scrubs ett av mina absoluta favoritprogram (L)
Gonatt på er alla underbara XXX OOO
En trött Jessica (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0