4 April 2010

GLAD PÅSK!!
Nu har påsken börjat, och så är den snart slut oxå. Tiden går så himla fort. Igår var vi i kyrkan då man fick stå ute eftersom det inte vart plats där inne i värmen. På påskafton brukar vi katoliker oftast gå till kyrkan med em korg med ägg, m.m som ska bli välsignat. Nästa dag äter man då det. Idag åkte vi till kyrkan (igen).
Just nu är jag på världens bästa humör. Finns inget bättre än lov!!
Plus så tar jag konfirmationen om 6 dagar och är jätte glad för det med :)

Jag lägger knappt in några bilder på sistonde men jag lovar att jag ska bättra mig, och så har jag färgat håret (nu igen). Så det får väl bli någon bild under dom närmsta dagarna.

Citat: Allt mitt är ditt och allt ditt är mitt ♥

Ha det bäst!! Puss,puss // Jessica ;)

Kommentarer
Postat av: Caroline

vilken fin blogg! :)

2010-05-06 @ 15:46:03
URL: http://littlemisssunshiiiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0