(L)

Var i midnattsmässa inatt... Haha, jag höll på att somna hela tiden men jag klarade hålla mig vaken hela mässan!!
Det var lika fint som vanligt :P
Den började med att vi stod utomhus och frös medans prästerna välsignade en brasa de tände. Sen välsignade de påskljuset, och sen fick alla ljus att tända på den välsignade elden, och sen gick man in i kkyrkan, som var helt mörk förutom det lilla ljuset från ljusen vi höll i händerna. Sen när läsningarna började så tände de någrra lampor, men det var ändå ganska mörkt(:
Men jag visste inte hur många läsningar och sånt det skulle vara.. Det var åtta läsningar tror jag, och sju responsorier :O
Kom hem efter ett... det är väl inte jättesent men jag var astrött!!! XD

Dagens låt: Suddenly I see - KT Tunstall
Citat: She fills up every corner like she's born in black and white
Makes you feel warmer when you're trying to remember
What you heard
She likes to leave you hanging on her word
Jaja... nu varar påsken i 40dagar så njut!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0