12 Februari, 2010

Hej alla kära läsare!
Idag är jag sjuk, igår fick jag en underbar överraskning...NOT!! som jag inte blev speciellt glad över. Men iallafall har dö ont i huvudet och skit ont i magen. Idag vaknade jag vid sju och kunde inte somna om jag kunde heller inte somna förren jag stängde av min mobil. Lite konstigt men den gav mig bara så konstiga saker att tänka på att jag inte skulle sova och bara tänka på det. Till slut stängde jag av mobilen och somnade. När jag vaknade vid sju var jag så nyficken så jag behövde sätta på mobilen och kolla hur många mottagna sms jag hade, jag läste mina mottagna sms och somnade om, sedan vaknade jag vid åtta igen och kollade på en jätte bra film. Jätte synd att jag inte kom till skolan idag men jag mådde inte alls bra. Idag sålde dom rosor som dom brukar göra på alla hjärtans dag..men nu är ju alla hjärtans dag på en söndag så det skulle bli nu min kompis i skolan smsade mig och sa att hon hade fått tre rosor jag var jätte avundsjuk..men jag hoppas att jag också skulle få rosor ifall jag skulle varit i skolan. Men under helgen har jag inte speciellt stora planer men jag vet ett..vara med familjen dom sista helgerna har jag knappt varit hemma så nu får det bli så fast än att jag inte alls vill det, eller jo lite vill jag ju:D



bild från fredagen den 13 februari 2009 då dom sålde rosor i skolan, saknar de tider...<3 Men inget att gå tillbaka till...
Ha det bäst
// Jess ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0