8/2/2010

Igår va jag och Jessica på fest. Skitkul!! :D
Kom hem vid tio och sen kollade jag på Eight legged freaks. Sjuk, men rolig film.
Idag var det konfa-dag för tre olika kristna kyrkor i k-stad, som jag och Sicca hade organiserat. Den blev väldigt lyckat, och jag tyckte det var väldigt kul!! =)
Sen när jag kom hem så var det melodifestivalen och jag hade två klara favoriter: Salem al Fakir med låten "Keep on walking", och Pain of salvation med låten "Road salt".
Valet av favoriter va lätt eftersom alla andra låtar va dåliga (: Salem al Fakir har jag dessutom gillat j1elänge. Skrek högt när han kom direkt till final!!!
NU ska jag sova, så gonatt :*

Ville bara lägga upp en bild på min favorit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0