Alla hjärtans dag <3

Tjena alla söta där hemma:)
Idag är det alla hjärtans dag som blev ganska lyckat, jag är för glad för att kunna göra läxorna och jag är för dålig med att spendera min alla hjärtans dag som kunde bli fantastisk, men ändå är det ju bara en vanlig dag. Precis som en vanlig söndag. Jag mår just nu skit, jag känner mig dö dålig som om att någon hade hällt i vatten i min huvud och allt bara hade runnit ner genom näsan, min röst är snart försvunen och imorgon är det skola igen:)
Jag känner att jag måste gå till skolan men inte alls känner mig kry till det..., men det är sånt man får ta det är ju bara en vecka kvar och sen en vecka sportlov och sen två veckors prao...hur lyxit är inte det?!?
Men nu är det duschen som väntar och lite läxor ifall jag orkar!

ha det bäst!
// Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0