ensam på a<3d... men det gick bra ändå!! :D

Jag tror inte att någon av er undkom att det var alla hjärtans dag igår..
Jag ska berätta om min alla hjärtans dag 2010:
På morgonen vaknade (kl:08.30!!) jag av att pappa kom in i mitt rum och väckte mig för att vi skulle till mässan. Jag åt, duschade och klädde på mig och sen åkte vi.
Kl:10.00 var det mässa, och efter den va det konfaundervisning med jessica! <3
Efter konfan åkte vi (min familj) till öb och köpte godishjärtan xD
Sen åkte vi hem och åt gotteligottgott :D (kycklingfilé med klyftpotatis, ruccola-sallad och bearnaise-sås.. MUMS!!)
Sen åt vi efterrätt....
Sen började jag baka... Jag hade inget recept utan blandade bara ihop det jaag tkr är gott. Det blev faktiskt ganska goda kakor (Y)
Sen kollade jag på How i met your mother, och sen var alla hjärtans dag slut...
Jag hoppas att ni andra som känner er patetiska som oxå spenderade alla hjärtans dag ensamma (inte för att jag känner mig patetisk, men andra...?) känner er mindre patetiska av att läsa detta XP
I am the king of the pathetics hahhahhah xD!!
Men nu måste jag plugga... (:
Ha det bra!!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0