Jessica<3

okej, jag tror inte att Sicca svarade heeelt ärligt på alla frågorna, men det va roligt att läsa!! :)
1. Vad heter hon? Jessica Boström
2. Hur gammal är hon? 14
3. När träffades ni sist? Igår
4. Vad har hon för hårfärg? Brunt
5. Brukar hon färga håret? japp
6. Vilka färger har hon haft? blonda slingor/ honung
7. Vad har hon för parfym? olika
8. Är hon galen? Klart, hur skulle vi annars trivas så bra ihop?? ;O
9. Vad är erat bästa minne? då vi träffades :)
10. Har ni många minnen ihop? mm!! :D
11. Vart bor hon? Åhus
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej, tror jag nt
13. Är du avundsjuk på henne? nej =)
14. Vad heter hennes syskon? Hon har inga hel-syskon men hennes halvsyskon heter: Julia, Rebecka, Jenny, en bror jag inte vet namnet på och Ania... jag vet inte om hon räknar alla som syskon, men det är hennes halvsyskon iaf
15. När träffades ni första gången? sommaren före 2:an
16. Hur träffades ni? i Åhus parken i en karusell
17. Vad går hon i för sporter? Hon dansar.
18. Vad gör hon på helgerna? är med mig :P
19. Vad gör hon efter skolan? går på stan med miiiig, dansar, dansar, pluggar, tar hand om sin lillasyster, mm :)
21. Har ni pussats? nej
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? det  tror jag inte.. 
23. Har hon fräknar? nej
24. Har ni kollat på film någon gång? Klart
25. Har ni bråkat någon gång? Ja, klart! det gör väl alla vänner då och då
26. Har ni sovit i samma säng? sovit? jag vet inte?? pratat iaf *v* 
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? klart
28. Har du sett hon gråta? japp
29. Vad gjorde du då? försökte trösta henne... 
30. Har du sett henne riktigt arg? nej.. lr knsk nån gång
31. Har hon sett dig gråta? jaa
32. Vad ska ni göra i sommar? Hoppas att vi ska träffas men vi får väl se vad som händer
33. Har hon svikit dig någon gång? ja, men det va länge sen
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ofta!!
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? Jag skulle bli skitledsen!! :'(
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? 4 ever and ever <3
37. Älskar du henne? jadå (:
38. Vad är det bästa med henne? Jag har kul med henne, och hon finns där :D<33
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? HÄR SKA INTE ÄNDRAS NÅNTINGG!!!!
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? klart jag skulle ^o)

Kommentarer
Postat av: JESSICA

Tack honey bunny <33

2010-02-12 @ 17:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0