LÄS OM DU VILL VETA MER OM MIG JESSICA!

Är du kär? hmm..tror dt (:
är du ihop med nån? nepp
Är du en sportfåne? nej
Går du i en sport? Dans
Är du rik? ehh..inte vet jag(:
Är du shoppingsugen? ALLTID <3:)
Är du ressugen? ja, verkligen:)
Är du skolsugen? Njaa...NEJ!
Är du irriterad? Kanske lite:D
Vilken film såg du senast? hm...kommr inte ihåg.
Vilken internetsida besökte du senaast? facebook.
Vad sa du senast, till vem? till Julia: julia gå till mamma
Vad gjorde du i förrgår? va i skolan
Vad har du gjort idag? Varit tillsammans med min familj på stan
Vad ska du göra ikväll? Kolla på melodifestivalen och plugga so.
Vilket land besökte du senast? hmm...Sverige?
Vad såg du senast på tv? let's dance
Senaste köp? hm...
Vad har du dåligt samvete för? mycket men inget jag kommer skriva ner här(personligt)
Vad har du för skor? vilket par menar ni? jag
Vad har du på dig nu? byxor, tröja, kofta m.m.
Är du vegitarian? nej
Vad drack du senast? cider
Gillar du att laga mat? Japp
När sjöng du senast? nyss
Håller du det städat? ALLTID:D Dammsugaren är min bästa vän:D efter Anna.
Vad gör dig lycklig? Min familj, mina vänner och en massa som jag inte tänker skriva ner.
Vad gör du just nu? skriver detta men ska snart börja med so:n
Lyssnar du musik just nu? ja :)
Favorit-färg? rosa, grått & silver
Favorit-mat? har inte direkt någon favorit men jag gillar allt, utom ärtsoppa hahaXD
Favorit-skådis? har många XD
Favorit-film? Jag gillar många (:
Favorit-tvpogram? Jag gillar många(:
Favorit-låt? hm...har väldigt många, en som går i musikklass ska ha en favorit låt?? det går inteXD
Favorit-godis? hmm...surt och choklad :P
Tar du många "ego-bilder"? ja (a)
Gillar du att fotografera? Japps
Egen mobil? Klart!
Egen kamera? Klart!
Egen dator? Klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0