Måndag...toppen!!

Halloj!
Som ni nu vet så var jag och Anna på fest i fredes. Sedan på lördagen hade jag och Anna en konfirmand dag med alla konfirmander i kristianstad. Eller bara dom från Odal och Heliga trefaldighets kyrkan. Det blev väldigt lyckat. Men mer folk än vad vi hade tänkt oss, skulle komma. Efter det gick jag och min mamma till badhuset och skulle grilla där utanför i ungefär 3 h tillsammans med Alfons. Vi fick inte speciellt många kunder men det var iallafall roligt men jag frös som aldrig förr. Nu är det nu vecka och ny vecko dag. Veckan har börjat jätte bra det kan jag verkligen säga, hoppas det har börjat bra för er också!

Julia som alltid lika sööt!


Julia skrattar som vanligt:D



Puss och Kram // Jessica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0