Tråkiig Söndag :(

Hej alla där hemma!
Redan söndag och sportlovet har gått. Jag har inte gjort speciellt mycket eftersom jag har varit sjuk och haft halsflus och feber nu igen. Jag är sjuk året om. Men med det så smittade jag min lilla Julia. Igår så vaknade hon med en förfärlig hosta och hade feber nu har hon haft det i två dagar, tack vare mig och så fick dom åka in till akuten. Hon var inte alls bra. Så nu sitter jag själv här hemma och undrar när dom kommer. Det var inte alls bra att hon blev sjuk just igår för vi hade en stor fest för henne då och just då var hon inte alls på humör utan ville bara sova. Men det var ialla fall jätte trevligt. I onsdes fyllde hon ju 1år, äntligen! hon fick massa presenter, jag var nästan lite avundsjuk. Men, men..
Jag själv är inte riktigt frisk än, men det är bättre :)
Jag har i alla fall fått tillbaka min röst så som den är och inte bara vara bas hela, helaa tiden.
Idag är det den sista dagen på mitt lov, och det är jag glad över. Imorgon är det Prao i två veckor då jag ska praoa på dagis. Hoppas jag gör rätt!

Ha det bra
Puss & Kram // Jessica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0