13 januari!

Hej!
Som dom säger är sagt! 13 är alltid en otur dag. Idag har det hänt tre förfärliga grejer, som jag nog aldrig kommer glömma. Men det är personligt och med det ska jag inte säga vad som har hänt. Med det vill jag bara få ut att ni ska ta det lung den 13 nästa månad fastän att det är en dag innan alla hjärtans dag.
 Skolan har börjat, det gillar vi inte :(
Redan har vi fått tre läxor och två prov som vi ska ha senare. Kul....NOT!!
Förlåt att det inte blev något inlägg igår eller i förrgår men nu hinner man inte ens komma hem och så är det redan mörkt, sedan är det inte speceillt mycket till och göra en att sova och vara med familjen. Nu har vi kommit tre dagar in i skolan och jag hatar redan skolan men inte då jag har långa raster och då jag är med Anna. Men strax ska jag till dansen och träffa Felicia:)
Ha det gött!
// Jessica♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0