17 Januari!

Hej alla där hemma!
Idag är det söndag och helgen är tyvär snart slut. Under helgen har jag inte varit riktigt på humör, med det kom det inte speciellt många inlägg utav mig för då tänker jag liksom..., vad ska jag egentligen skriva om?!?!
Men nu är jag på topp igen, imorse när jag vaknade så ville jag inte alls göra någonting och så hade jag också jätte ont i ryggen som jag nu har haft i flera veckor men det var inte riktigt så mina planer såg ut jo jag skulle ju plugga engelska och franska. Imorgon är det skola igen och nya tag. Men idag kommer ett par gäster hit och vi ska ha det så trevligt. På onsdag blir det vångabacken, undra ifall jag har glömt hur det är att åka skidor egentligen. Jag tror det men jag hoppas att det kommer vara skit kul!
Man slipper ju ändå en hel dag i skolan men där emot så kan man ha kul med klassen!
Ha det bäst!

/ Jess♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0