Varför kan aldrig någon förstå mig?

Tjenixen!
Visst går dagarna snabbt?
Jag känner inte alls att det är 2010.., fast jag vill verkligen inte att det ska vara 2009. Jag vill inte tänka på alla mina misstag och dåliga grejer som går mig på huvudet hela tiden. Jag kan inte sova om nätterna hela jag skakar och kan inte somna för jag känner mig så dum. På sista tiden har jag inget och prata om och går och lägger mig mitt på natten. Jag frågar mig själv, varför just nu???
Jag som ville att 2010 skulle vara så fint och att allt skulle vara perfekt men inget kan vara perfekt, inte i min värld. Fastän jag vill det. Det känns också som om att alla ignorerar mig då frågar jag mig själv. Vad har jag gjort?
Jag vet inte hur 2010 kommer att bli men det blev verkligen ingen bra början. Men hoppas det blev det för er men för mig blev den förfärlig. Plus så tror jag att jag börjar bli sjuk och få feber..!
Hjälp...jag skriver bara negativa grejer.

Ha det bra / Jess♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0