2009 lista -Anna

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Hoppade bunyjump från niagarafallet ;D
2. Höll du några av dina nyårslöften?: ehm... tyvärr så, nej
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Ja... man har väl vuxna polare :P
4. Dog någon som stod dig nära?: nej=)... men tyvärr var det nära med två ..
5. Vilka länder besökte du?: Danmnark
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: eh... fattar inte frågan, sorry ..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 27september <3
8. Vad var din största framgång 2009?: Fick nya vänner =D
9. Största misstaget?: Ett som jag alltid kmr ångra, men vill inte säga ftrsm jag vill inte att personen i fråga ska läsa...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja, Nästan hela tiden
11. Bästa köpet?: eh... haha vet inte :P
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Lätt kläder XD
13. Gjorde någon dig riktigt glad?: Ja =) nu på slutet så va jag glad HELA tiden :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: You and I- Anarbor, Save it for the bedroom - you me at six, Away we go - Valencia
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Jag tror det va ganska lika... men jag har vatt ganska glad alltid :)
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tagit vara på alla goda saker
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: . . .
18. Hur tillbringar du julen?: Med människor jag älskar <3
19. Blev du kär i år?: eh.. jaaaa! typ fyra ggr... men knsk inte så allvarligt alla gångerna dådå
20. Favoritprogram på TV?: Scrubs, house, How I met your mother, Chuck, Simpsons
21. Bästa boken du läste i år?: Harry potter 7
22. Största musikaliska upptäckten?: Regina Spektor
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: gick i skolan, tror jag...... Hade trevligt med familjen
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Om jag hade varit mig själv mer med alla och inte bara de jag känner... jag har lärt mig nu :P
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: Indie, random =D
26. Vad fick dig att må bra?: Musik
27. Vilken kändis var du mest sugen på?: Brendon Urie<3<3<33<345

Kommentarer
Postat av: Johannes

hur kommer det sig att man måste läsa blogg för att få veta såna här grejer?

2010-01-02 @ 02:17:35
Postat av: Anna

Är det nåt speciellt du menar på..?

2010-01-02 @ 12:21:51
URL: http://thelifewewant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0