2009 - lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: ja, väldigt många saker
2. Höll du några av dina nyårslöften?: haha..., nej det tror jag inte eller jo en.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej..!
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej!
5. Vilka länder besökte du?: Turkiet, Danmnark
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: nej..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 24 Februari
8. Vad var din största framgång 2009?: Jag fick en lilla syster
9. Största misstaget?: Skit många som går mig på huvudet hela tiden :(
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Ja, många gånger
11. Bästa köpet?: hmm....ja du. Jag är väldigt nöjd utav alla mina köp
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Kläder!, Julklappar och födelsedagspengar men mest för grejer till mig själv
13. Gjorde någon dig riktigt glad?: ja..., verkligen men det som var det var
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Only hope, Cry, Smile
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?:
Ledsnare eller mellan
16. Vad önskar du att du gjort mer?: Tänka före inte efter
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: pratade mindre
18. Hur tillbringar du julen?: Med familj och vänner
19. Blev du kär i år?: ja..! som alltid då va?? :D
20. Favoritprogram på TV?: hmm... har iget favorit. Gillar många program
21. Bästa boken du läste i år?: Många:)
22. Största musikaliska upptäckten?: hmm...
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: gick i skolan och hade gäster och Anna var hos mig:)
24. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Självförtroende m.m
25. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?: tänk före inte efter och underbar
26. Vad fick dig att må bra?: Pratstunderna med Anna
27. Vilken kändis var du mest sugen på?: Ryan Sheckler<3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0