bilder från vångabacken!!

Okej.. igår va vi i vångabacken och åkte skidor med alla skolans åttor. D va j1eroligt, och jag hade iaf kul hela tiden =D
D snöade ganska mkt så man fick hela tiden snö i ögonen. sån tur är Jonatan och Christian såna snälla kompisar, så jag fick låna deras skidglasögon (inte båda på samma gång såklart ;D)
och ftrsm d snöade så mkt så kunde man inte ta så bra bilder, men dessa är de bästa:
Längst upp i backen!

Jag och Sicca på bussen hem... Man ser tydligt hur utmattade vi är efter att ha åkt skidor så länge :)

Det bler ingen dagens låt, för jag orkar inte.. Ska dessutom upp med tuppen imorron ftrsm min storasyster Maria fyller 18(Y)
Älskar er mina små priskorvar!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0