Ensam nu igen :(

Hello babes♥
Nu har Anna åkt hem och nu är jag ensam igen:) Men det är bra att vi iallafall hade skit kul och skrattade hela tiden men mest på kvällen..hahaXD eller jag menade hela tiden. Anna brukar fråga mig en grej? Jessica vad får du alla frågor som du frågar mig ifrån?
Vad ska jag liksom säga..? Anna det är bara dig kan kan snacka på det viset med:D
Men nu har jag en hel helg framför mig med en massa roligheter..tror jag det blir.
Sedan börjar det tråkigaste, skola!!
Fy, jag har inte saknat den alls. Jag skulle kunna sitta hemma och vara med kompisar hela tiden. Men tyvär finns det något som heter skola i våran värld.

Det är så att jag och Anna tänker att ha, frågestundar ibland. Men det är alltid fritt fram och fråga i kommentars ruttorna också då när vi inte har frågestunder, så svarar i på frågorna i olika inlägg. Ni kanske också vill att vi ska skriva om något speciellt. Kanske hur vi lärde känna varandra, och en massa annat som ni kanske vill veta om oss. Så det är bara att fråga på och ge ideér. För det gillar vi (:




Jag måste bara lägga upp två bilder på min lilla söta prinsessa♥

En vit liten ängel<3


Julia med typ en häst eller ren på Maxi.,,hihihXD







Ha det gööööttt!!!

PUSS // JESS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0