fredag

Dagen började med franska. Vi hade bara läxförhör hela lektionen så d va chill ;D
Sen va det första bildlektionen i åttan =D Vi "är" olika konstnärer och ska göra en bild som ska se ut som den konstnärens teknik som vi är.. lite svårt att förklaraa...Jag är tydligen en konstnär som heter Marc Chagall. Sån tur utmärker han sig med sin konst, så det blir nog inte föör svårt att försöka få till nåt som liknar O_o dessutom tror jag att jag har sett "mina" verk på nåt konst-museum i köpenhamn (:
Sen va det gympa och den va j1erolig!! vi lekte en jättekul lek typ hela lektionen ^.^
Sen va det SO där vi ska börja med "landarbeten", det vill säga att alla har ett land som de ska göra ett arbete om XP
Jag valde Argentina, för det verkar vara ett intressant land, och jag älskar deras dansteknik :>
Sen gick jag + Jessica på stan, tills ca halv fyra, sen bar det av hemåt. Arvid följde med oss hem och ska sova över *v*
Jag köpte den här sjalen på stan:
Älskar färgerna!! Jessica har en likadan .. hehe :P

Dagens låt: Liar - it takes one to know one - Taking back sunday
Citat: I'm an addict for dramatics.
I confuse the two for love.
You can tell me that you don't beg.

Nu börjar snart helgen!! Men nu börjar Let's dance... xD
XXXOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0