Godnatt :*

Hej alla där hemma!
Hjälp.., om jag får fråga en grej. Vilken dag är det idag?...Ja, juste Söndag(:
Dagarna går som vatten..eller hur man nu säger det XD
Idag har jag inte gjort speciellt mycket.., eller jo, bara varit med min familj och pratat med Anna typ i en och en halv timme. För imorgon har jag stora planer, då ska jag sova hos Anna och ha det kul. Vi har inte träffats på mer än en vecka nu. Ska bli skit kul att träffa henne:D
Medan vi snackade så lyssnade jag på denna låten om och om igen!!!


Hehe.., Anna gillade nog inte den. Men det gör nog inget för henne att jag lägger upp den!:D

Under helgen har jag kollat på massor av filmer. Inte utav att jag har haft tråkigt men det gick ett par på tv:n och så hade vi ett par filmer jag inte alls har sett :S
Men den sista som jag såg idag var bäst..Men vad var det nu den hette?

Jaja..., Ni får ha det göttt!!


Stora kramar / Jess♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0