Grått nytt hår allihopa!! =D

Kom precis hem från att ha festat in det nya året med ett par bra vänner =)
Jag har en sak som jag måste bekänna...: vi förstörde nog miljön rejält där =S
Men det va iaf inte jag som hade köpt nårra raketer så .. .. det va inte såå mkt mitt fel :P
Imorron bär det av till malmö med familjen, där vi först ska hälsa på mormor och sen gå i nyårsmässan (: det knsk inte blir nåt inlägg från mig då förrns på kvällen dååaa...
Alltså tänkte jag ta tillfället i akt att berätta mina nyårslöften nu =D
1. Inte äta godis på vardagar (fredag räknas som en vardag)
2. Sätta ihop ett litet träningsschema så jag häller mig i form
3. Hitta jobb, och tjäna ihop tillräckligt med pengar till Frankrike-resan i sommar
Det där sista är det viktigaste ^.^
Lägger knsk upp lite bilder från ikväll imorgon... menmen...
Nu ska jag fira lite till :P
XXXOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0