Helg(:

Tjena!
Första inlägget för mig under helgen, hjälp fredagen och idag och jag varit jätte trött. Jag fattar inte en sak jag gick och la mig halv tio igår för jag var så trött och sen vaknade jag klockan halv elva idag, och nu är jag fortfarande trött. Igår var skolan rätt rolig, först hade vi franska (läxförhör) som gick nog ganska bra sen hade vi bild och jag fick direkt en massa ideér. Sedan hade vi gympa och sen So, då vi skulle göra ett land arbete med ett land vi ville jobba med och jag valde Turkiet. Sedan var jag på stan med Anna och sen åkte jag hem.
Idag hade vi gäster, och snart ska vi till kyrkan !

Dagens citat: Den som utsätter sig för kärlek, utsätter sig för lidande!



Ha det bra så länge(:

// Jessica ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0