jaså?

Vaknade vid åtta för att min syster sprang upp och ner och upp och ner för vår trappa. Hon skulle tydligen vara med på öppet hus på sin skola.
Sen kunde jag inte somna om, så då gick jag upp och åt frukost. Sen gjorde jag lite på franskaläxan, va inne på fb, och slappade.
Idag händer nog inte så mycket, men jag tror att jag kan baka knäckkakor, som jag och Jessica gjorde på hemkunskapen i skolan och som alla älskade(Y)

Dagens låt: Good enough - Evanescence
Citat: Shouldn't let you torture me so sweetly.
Now I can't let go of this dream.
I can't breathe but I feel...
Good enough,
I feel good enough for you.

Jaa, älskade låt.. Lyssna på den!
Men ha det så bra nu, så kanske jag skrivar senare :D D hoppas jag att Jessica oxå gör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0