Jordgubbstårta!! 10.01.23

Idag va d en ganska mysig hemma dag :)
Igår fyllde min syster Maria 18, och då va jag med henne ist för att göra inlägg på bloggen.
Hennes gudmor m pojkvän kom hem till oss och så firade vi Maria med dem. När de hade åkt så kollade vi på filmen "Chocolat", som är en av mina favoritfilmer (L) Alla som inte har sett den borde göra det!! Sen gick vi och la oss när klockan va sådär halv två.
Idag vaknade jag vid tio. Gjorde inget spec fram tills 13 då jag ringde Jessica och snackade med henne =D
Sen gjorde jag mat (choritzo- och rotfruktsgryta med ris) och sen gjorde jag jordgubbstårta (MUMS!!). Jag ska erkänna en sak: Jag gillar att lyssna på musik åp hög volym när jag lagar mat lr bakar. Idag va det först en skiva med Belle & Sebastien, och sen när den va slut så satte jag på Panic at the disco, och sen när jag bakade tårtan så var det Billie Holiday. Ganska varierande, men jag gilllar många sorters musik! *v*
D har inte hänt så mkt mer som är spännande nog att skriva om, så gonatt på er alla söta!!♦
Min fina tårta! :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0