kokosbollar

Nu har jag bakat kokosbollar, och ätit, hängt tvätt och pysslat =D
Så här såg det ut när vi gjorde kokosbollarna (:

Några av de färdiga... vi gjorde ca 80st

Ett kort som jag gjorde
Bilden på kortet är jättedålig, men det var den bästa bilden jag kunde ta med mobilen :P Det som ser ut som guld är egentligen silver ^.^
Jag har kommit på något jag ska göra varje dag : Lägga ut dagens låt, och ett citat från låten!
Dagens låt: L'Autre bout du monde - Emily Loizeau
Citat: J'avance seule dans le brouillard
C'est décidé ça y est, je pars
Je m'en vais
À l'autre bout du monde
(det betyder: Jag vandrar ensam i dimman
Det är bestämt, Att jag lämmnar
Jag går
till andra änden av världen)

Kommentarer
Postat av: katte

mm ser gott ut <3

2010-01-12 @ 20:23:56
URL: http://www.laura-katte.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0