Lördag(=

Hej alla kära läsare:)
Idag är det redan lördag och en dag kvar till vi börjar skolan. Piss också...
Så tråkigt jag hoppas på att vi inte kommer ha speciellt mycket läxor i början på veckan. För jag har glömt allt under lovet jag har inte ens pluggat en ända gång. Men om det är lov så är det väll det och då ska man väll inte plugga. Fast jag ändå väldigt nöjd över mitt terminsbetyg. Men nu börjar endå det hårda. Hoppas allt blir bra =)
Idag klädde vi av granen för att Julia började gå till granen och äta barren så vi fick plocka ner allt. Jag tog ner det som var på mitt rum också, nu är det så tomt. Fy vad tradigt...
Nu får jag faktiskt också vänja mig vid att jag ska gå upp klockan halv sju varje morgon. Ikväll får jag nog gå och lägga mig klockan åtta. Så att jag vaknar klockan sju imorgon, hahaXD

Lovet har varit perfekt, det var nog den bästa Julen här i Sverige. Men jag hoppas på att vi firar Jul i Polen detta året. Detta har hänt under Jullovet=)

-Jag var och såg Calle och Erik från Idol

-Fick massor av Julklappar, mer än varje år. Kanske för att Julia fick också en massa så att jag inte skulle bli ledsen.

-Vi hade en massa gäster och vänner här hemma(:
-Min lilla syster fyllde 10 månder.

-Jag gjorde mål för år 2010, hoppas jag klarar att nå dem.

-Jag har sovit hos Anna, Anna har sovit hos mig.


NÖJD...Men året 2009 var bra med lite sorg, avundsjuka, och en massa onödiga grejer. Min andra dröm gick även i uppfylselse! Men år 2010 kommer bli mycket, mycket bättre. Det kan jag lova mig själv!



Ha det gött så länge(:
/ Jessica ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0