Pas de cheval

Vaknade klockan tio, och gick upp och åt fukost. Sen hängde jag tvätt och vek tvätt.
Alltid om min bror gör nåt arbete som typ klippa gräset, så får han pengar för det, men jag som typ alltid tvättar kläder osv, får aldrig nån belöning! Är det för att jag gör det frivilligt? Är det för att jag är tjej och anses vara tvungen att göra det jobbet?!
För jag vill ju oxå ha pengar för att jag arbetar...=P
Men jaja....
Igår vann jag 25 kr på en trisslott XP vanligtvis är det bara det man betalar själv, men det var inte jag som hade köpt lotten så jag gick med vinst =D HaHaHHHa... 25spänn
Har inte så mkt att skriva om just nu ftrsm det inte har hänt nåt idag, så jag knsk skriver lite senare (:
XXXOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0