plugg, plugg och mera plugg!

Halloj!
Tisdag och imorgon ska vi och åka skidor. Just nu sitter jag och pluggar och lyssnar på musik. Svåra matte tal, är det :)
Egentligen har vi ju ingen läxa till imorgon men det är väll skönt att ha det gjort. Men imorgon ska vi iallafall till vångabacken och åka skidor, undra hur det går för mig jag har inte åkt på ett tag nu typ tre år ;)
Idag hade vi en jätte rolig dag liksom igår. Hela skoldagen så skrattade jag och Anna och sen så gick vi på stan sen följde Betol och Lovisa med mig hem sen idag så hade vi ganska roligt, men lärarna brukade skäla ut oss :S
Men sen så gjorde vi pizza på hemkunskapen och min och Annas var gjodast.
Är nu även på toppen humör, men nu får jag fortsätta plugga!



Dagens citat: Min kärlek till dig är enkel, rak och sann. Det är bara jag som krånglar ibland.

Inte vet jag ifall det passar till idag men när jag letade efter ett bra citat hittade jag detta :)

Ha det bäst:)

// Jess ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0