SKola :)

Vi va lite dåliga på att uppdatera igår.. det finns en väldigt bra förklaring till vrf: Skolan började igen :*(
Trevligt att träffa alla och så, men man pallar ju inte gå upp ur sängen klockan sex på morgonen!!!
Idag försov jag mig.. vaknade vid kvart i sju O_o
Men sen va det en rolig dag, Speciellt på kören.. satt och skrattade HELA tiden :P
Väl hemma såg jag på Scrubs och How I met yuor mother. Roligt-roligt =)
Sen åt jag en macka och gjorde ruccola-sallad med vitlöksdrressingen jag älskar på (Y)
Jag älskar ruccola och vitlök, och det är jag stolt över XP
Min andedräkt kommer lukta skit imorron, men vad gör man inte för lite vitlök?? (hahaha ;D)
Menmen.. jag lovar att jag ska skriva imorrn, men nu ska lilla Anna kolla på Lilly Allen på tv :)
Dagens låt: Samson - Regina Spektor
Citat: And history books forgot about us and the bible didn't mention us
XXXOOO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0