Take off your colours

Hejhej =)
Nu har det gått några dagar sen sist nån av oss gjörde ett inlägg, och det har hänt en del saker, både bra och dåliga.
T.ex. så var jag och Jessica i Malmö i fredags, och där träffade vi en del vänner, och sen sov vi hos min farmor.
Jag orkar tyvärr inte berätta allt som har hänt, så jag berättar om saker som hänt idag och igårkväll ist(:
Igår kom jag hem från malmö. På kvällen så kollade vi på The number 23.. Väldigt bra film, men jag rekommenderar den inte för känsliga typer. Jag brukade själv vara väldigt känslig, men nu klarar jag av att se läskiga filmer :D
Idag var jag först i mässan, där jag träffade Jessica, och vi planerade för den ekumeniska konfirmanddagen som vi ska hålla i på lördag :D
Sen kom jag hem, där vi kollade på The incredibles som jag tkr är jättebra =)
Nu ska jag äta, och sen så går Damernas detektivbyrå på ettan (serien, inte filmen).
XD!! Jag med mina läsglasögon :D
Ska försöka :)

Dagens låt: Summer skin - Death cab for cutie
Citat: I knew your heart I couldn't win

Ha ett bra slut på helgen :D
XXXOOO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0