Timbuktu (L)

Jaa... Idag har väl varit en ganska vanlig dag.. kul som vanligt x)
Början va väl inte så rolig, men sen på hemkunskapen och kören va d j1eql!! :D
På hk:n så gjorde vi pizza, och jag och Jess gjorde mkt goda med räkor, skinka, ost, tomatsås, oliver, peperonis mm (:
Sen på kören så skrattade vi ganska mkt, för då hade vi kommit in i en liten skrattperiod, och jaa... det gick inte att sluta hur mkt vi än försökte XP
Sen köpte jag fika till imorgon - laktosfri risifrutti och müslibulle - och sen åkte jag hem. På bussen va de jätteskämmigt, eftersom jag är ganska förkyld och höll på att somna hela tiden, så mitt huvud åkte ner lite när jag slumrade till, och sen åkte det upp direkt när jag vaknade.. som jag sa - JÄTTESKÄMMIT!! Dessutom satt jag brevid en man, och en gång när jag vaknade märkte jag att jag liksom hade vilat huvet lite på hans axel... :/
Men jaja :P
Sen när jag kom hem så lagade jag och min storebror Johannes mat tsmns till Timbuktus underbara cd -En high 5 & 1 falafel, det blev lite dans där med ja! XXDD
Maten va klart jättegod, precis som pizzan innan. Sen kollade jag upp skidor och pjäxor till morgondagens skidåkning.
JA, och sen har det inte hänt så mkt mer.
Ska snart dusha och lägga mig., måste ju ha kmt energi imorgon!!!!! =D(:
XXXOOO♥ //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0