TRÖTT!!!!!!

Tjena honey boneys!
Inga inlägg och trötta bloggare. Som ni märkt har jag och Anna inte lagt upp något på sistonde men jag hoppas att det kommer förbättras inom det närmsta dagarna men vi har ju faktiskt varit i vångabacken:)
Ja, i början var det skit kul men i slutet då jag och Anna hade bestämt oss att stanna till den sista bussen så hände bara en massa olyckor.
1. Jag åkte högst upp och det var så mycket is att jag stört åkte rakt ner och slog tre volter och tappade en skida.
2. Jag ville inte åka in i Kajsa så jag åkte och välte. SUVERÄNT JESSICA!!!=)
Men annars var det skit roligt. Idag var det skola och jag har träningsverk överallt. Men mår verkligen skit. Hoppas det går över till imorgon för då är det helg:)

Ha det bäst!
// Jess♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0