will you feel better?

Va i skolan idag..... Som vanligt dååa :P
Jessica höll på med min mobil hela dagen och smsade min polare som hon inte ens känner... xD
Idag va det gnsk kul i skolan faktiskt.. Det började med en liten anatomi-tävling på musiken, och sen hade vi so, men där skulle vi bara göra en liten sak :) Sen va det no där vi bara läste och skrev av läraren. Sen lärde jag jessica en låt på piano på den andra musiken, och sen fick vi tillbaka läxförhör och betyg på svenskan =D
Sen gick jag, Jessica och polaren Arvid på stan, och sen åkte jag och Arvid hem.
Nu sitter jag och äter mellanmål, och kollar på Morden i midsomer på svtplay och snackar med Jessica och Koshi (min polare som jessica har snackat med hela dagen :P)(Y)
Dagens låt: Raindrops - Regina Spektor
Citat: You don't know but that's ok
You might find me anyway
Don't you know that I
Belong arm in arm with you baby?
Bajje <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0